این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

بگو تا دیر نشده ....

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 842
بازدید کل : 40510
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
بگو تا دیر نشده ....


چشمانش پر از اشک بود به من نگاه کرد و گفت : فقط امروز برای


مدت زیادی از برم میروی بگو که دوست دارم به چشمانش خیره


شدم قطرههای اشک را از چشمانش زدودم و بر لبانش بوسه ای زدم


اما نگفتم که دوسش دارم .


روزی که به سوی او رفتم آنقدر خوشحال شد که خود را به آغوش من


انداخت و سرش را بر روی سینه ام فشرد و گفت امروز بگو دوسم داری


دستهای سفید و بلندش را گرفتم اما باز نگفتم که دوسش دارم . ماهها گذشت


در بستر بیماری افتاد با چند شاخه گل میخک سرخ به دیدارش رفتم کنار بالینش


 نشستم او را نگاه کردم به من گفت : بگو که دوسم داری میترسم که دیگر


هیچ وقت این کلمه را از دهانت نشنوم اما باز بوسه ای بر لبانش زدم و


 رفتم . وقتی که آن روز به بالینش رفتم روی صورتش پارچه ای سفید بود


 وحشت زده وحیران پارچه را کنار زدم تازه فهمیدم چقدر دوسش دارم فریاد زدم :


 به خدا دوست دارم اما ....

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:12---4 تير 1391
و اشک های پنهانی من

از آن روست

که نمی خواهم

کسی بر من ترحم کند

هرگز تصور نمی کردم

که این گونه

- سخت-

عاشقت شوم


farzaneh
ساعت8:35---30 خرداد 1391
کاش کوچیک بودیم. وقتی کوچیک بودیم دلامون بزرگ بود. ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دل تنگیم. کاش کوچیک می موندیم تا حرفامونو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم و فریاد هم که می زنیم باز کسی حرفامونو نمی فهمه..

mostafa
ساعت23:09---29 خرداد 1391
سلام.
دوست عزیز وبلاگ خفنه و عالی.
یه سر هم به وبلاگ من بزن.
=D D=D D


فروزنده غیاثی
ساعت18:45---26 خرداد 1391
سلام
بیا تا قدر یک دیگر بدانیم
که تا ناگه ز یک دیگر نمانیم
چو مومن آینه ی مومن یقین شد
چرا با آینه ما روگرانیم
کریمان جان فدای دوست کردند
سگی بگذار ما هم مردمانیم
فسون قل اعوذ و قل هو الله
چرا در عشق همدیگر نخوانیم
غرض‌ها تیره دارد دوستی را
غرض‌ها را چرا از دل نرانیم
گهی خوشدل شوی از من که میرم
چرا مرده پرست و خصم جانیم
چو بعد از مرگ خواهی آشتی کرد
همه عمر از غمت در امتحانیم
کنون پندار مردم آشتی کن
که در تسلیم ما چون مردگانیم
چو بر گورم بخواهی بوسه دادن
رخم را بوسه ده کاکنون همانیم
خمش کن مرده وار ای دل ازیرا به هستی متهم ما زین زبانیم


عاطفه
ساعت16:03---26 خرداد 1391
ممنون بابت لینک شمارو لینک کردم

moslem
ساعت9:38---26 خرداد 1391
سلام ممنون که به ما سر زدید شما هم لینک شدید به امید دیدار دوباره

سارا
ساعت22:31---25 خرداد 1391
سلاممممم نه ممنون که گفتین خیلی خوشحالم کردی که راهنماییم کردی که عیب شو برطرف کنم ولی نمیدونم چیکار کنم واسه بعضی ها پخش نمیکنه حالا هم که دوتا پخش میکنه عجبا

دلداده
ساعت12:47---25 خرداد 1391
گریمووو در آوردیییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییی

دنیای این روزای من
ساعت11:29---25 خرداد 1391
ويرايش كردم قاصدك جووووووووون.. راستي مبارك باشه سايت دار شدي ديگه

خستگی را تو به خاطر مسپارmehraban
ساعت10:59---25 خرداد 1391
باید به خودم فشار بیاورم تا تمام لحظه هایی را تجربه کنم که خدا امروز به من بخشیده.
در لحظه نمی توان صرفه جویی کرد،
جایی برای ذخیره لحظات وجود ندارد،
تا سر فرصت و آرامش، برگردیم و از آن ها استفاده کنیم،
اگر از این لحظات لذت نبرم، آن ها را لاجرم و برای همیشه از دست می دهم.
باید لحظات کوچک امروز را بپذیرم، که همه چیز در چرخشند.
تنها بدین گونه می توانم از دردم رها شوم و زندگی ام را باز بسازم....

سلام قاصدک جون اومدم نگی که بی معرفتم
اگه هم دیدی دیر اومدم وبت باز نمیشد نمیدونم چرا
آپات قشنگ بودن گلم


تنها
ساعت19:10---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری
موفق باشی
منو با اسم عاطفه عاشق لینک کن بازم بهم سر بزن


sogol
ساعت12:34---24 خرداد 1391
یا حقّ
گفتم :غم تو دارم.....
چیزی نگفت وبگذشت.....
حافظ خوشابه حالت.......
یارم گذشت ویارت........
گفتا:غمت سرآید.....
Ģسوگل

ممنونم که اومدی


آینه ی نابینا
ساعت8:13---24 خرداد 1391
بدهکاریم به یکدیگر به خاطر تمام دوستت دارم های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آنها را بلعیدیم تا ثابت کنیم منطقی هستیم .

Milad
ساعت21:00---23 خرداد 1391
آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو

آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو
Nice web


سارا
ساعت20:54---23 خرداد 1391
سلامممممممممم میسی که بهم سرزدی خیلی خوشحالم کردی وبتون واقعا زیباست من که لینکتون کردم اگه قابل دونستی شما هم بلینک بازم بهم سربزن بی معرفت نشی ها

arezoo
ساعت19:20---23 خرداد 1391

گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی! کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی
آپم


فرانک
ساعت15:28---23 خرداد 1391
اگر عشق به زبان نیاید باعث پشیمانی میشود


دکتر شریعتی


پریچهر
ساعت14:54---23 خرداد 1391
سلام
برآنچه گذشت وآنچه شکست حسرت نخور،زندگی اگرزیبا بودباگریه شروع نمیشد..


دنیا
ساعت14:45---23 خرداد 1391
سلام دوست عزیز,وبلاگت خیلی خیلی خیلی خیلی زیباست:-اگر افتخار میدین به من هم سر بزنید.نظر یادتون نره

reza
ساعت9:31---23 خرداد 1391
سلام دوست عزيز
با اين لينک باکس امار خود را چند برابر افزايش دهيد و مطالب زيباي خود را به اشتراک بزاريد در هزار سايت و وبلاگ ديگرنیز دیده شوید
فواید:1-افزایش بازدید2-افزایش رتبه گوگل3-افزایش رتبه الکسا همه را از ما بخواهید
تنها کاری که باید کرد اول کد لینک باکس ما را در ویرایش قالب خود در آخر همه ی کد ها کپی کرده و بعد لینک خود را در تهران باکس ثبت کنید و منتظر افزایش آمار خود باشید
tehranbox.ir

*صد درصد رایگان *


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:" داستانک ", :: 9:15 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان